loading...
((‌ كوثــــــــــــــــر رايانــــــــه ))
مهاجر بازدید : 135 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود مستند زیر دریا - 2009 IMAX - Under the Sea

مستند زیبا و جالب IMAX – Under the Sea ، محصول سال ٢٠٠٩ می باشد.این مستند به بررسی عمق دریا در سواحل مختلف و متنوع در جنوب استرالیا همچنین در اقیانوس هند و آرام می پردازد.در این مستند تاثیر گرمای جهانی و آلاینده ها بر این نواحی بر موجودات زنده بر زیر دریا بررسی می شود.این مستند با زبان انگلیسی و با کیفیت خوب می باشد.هم اکنون می توانید این مستند جذاب را از ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

مهاجر بازدید : 118 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود مجموعه گل های برتر وین رونی Wayne Rooney Best Goals

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

وین رونی متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵ بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که در پست مهاجم، در تیم باشگاهی منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس بازی می‌کند. رونی نخستین بازی ملی‌اش را در سال ۲۰۰۳ انجام داد. وی در یورو ۲۰۰۴ برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و ۴ گل نیز به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ نیز حضور داشت. رونی تاکنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب شده‌است. او ۷۰ بازی ملی و ۲۶ گل ملی در کارنامه دارد. وی در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس و بهترین بازیکن لیگ از سوی نویسندگان ورزشی انتخاب شد. رونی بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، با درآمد سالیانه ۱۸ میلیون پوند، سومین بازیکن پردرآمد دنیاست. در این فیلم ورزشی زیبا صحنه های زیبایی از گل های برتر این فوتبالیست صاحب نام را مشاهده خواهید کرد و به تماشای صحنه های زیبایی از حضور وی در مستطیل سبز خواهید نشست. هم اکنون می توانید این فیلم زیبا  را با فرمت avi. برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ما دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

مهاجر بازدید : 92 یکشنبه 29 آبان 1390 نظرات (0)

مجموعه مستند فوق العاده زیبای حیات پس از انسان.قسمت یازدهم, خشم خداوند

زمین در طول میلیون ها سال تغییرات بسیاری را شاهد بوده است. از سر بر آوردن اولین خشکی ها از دل دریاهای عظیم و ظهور اولین نشانه های حیات بر روی خشکی ها تا عصر یخبندان و انقراض دایناسورها. اما انسان های مدرن امروزه چنان در پیچ و خم تکنولوژی غرق شده و به آن مطمئن هستند که لحظه ای به نابودی خود نمی اندیشند.اما آیا ممکن است نسل انسانها نیز مانند دایناسور ها یکباره منقرض شود؟

مستند حیات پس از انسانها که کاری از شبکه History است با استفاده از جلوه های ویژه سینمایی و مصاحبه با کارشناسان ارشد در زمینه های مهندسی ، گیاه شناسی ، زیست شناسی ، زمین شناسی و باستان شناسی به ارائه تصویری فراموش نشدنی از این فرضیه و  وقایعی که ممکن است پس از آن به وقوع بپیوندد می پردازد. در این مستند زیبا که از لحظات پس از ناپدید شدن مردم آغاز می شود خواهیم دید که پس از محو ناگهانی انسان ها زندگی حیوانات و جانداران دیگر چگونه خواهد بود و همینطور که روز ها و ماه ها میگذرد چه بر سر مظاهر تمدن و تکنولوژی دنیای امروز خواهد آمد. همچنین خواهیم دید که چگونه برج های مرتفع فرو می ریزند و ایستگاه فضایی بین المللی بر روی زمین سقوط خواهد کرد در حالی که بقایای مومیایی های باستانی و اهرام مصر همچنان برای چندین قرن پا برجا می مانند و نیز در بخش های دیگر این مستند با جانشینان انسان بر روی زمین آشنا خواهیم شد و می بینیم چگونه موجوداتی که زمانی حیوانات خانگی انسانها بودند  جایگاه انسانها را به تسخیر خود در می آورند و بسیاری وقایع شگفت انگیز و فراتر از تصور دیگر.

توضیحات قسمت یازدهم :‌ در این قسمت به پیشبینی سرنوشت نماد های مذهبی و نماد های معروف پیش از ناپدید شدن انسانها میپردازیم . نمادهایی مانند مجسمه عظیم مسیح بر فراز شهر ریو . کلیسای جامع کریستال . کلیسای جوبیلی و کلیسای سن پیتر در رم .همچنین با هم خواهیم دید که مارهای زنگی در صحرا های جنوب آمریکا به شدت تکثیر میشوند و سگهای گله را میبینیم که نسلها و نسل های بعد نیز همچنان به محافظت از گوسفندان رها شده میپردازند در این قسمت همچنین نگاهی خواهیم داشت به Kolmanskop شهری صحرایی در نامیبیا که توسط آلمانی ها در سالهای هجوم برای اکتشاف الماس بنا شده و بیش از 50 سال است که به حال خود رها شده است

:: تیم ما قصد دارد این مجموعه را با بهترین کیفیت ممکن به شما کاربران عزیز تقدیم نماید.با ما همراه شوید تا هر هفته یک قسمت از این مجموعه ی بی نطیر را به صورت رایگان دریافت کنید ::

مهاجر بازدید : 161 سه شنبه 17 آبان 1390 نظرات (0)

مجموعه کامل شعبده بازی های کریس آنجل

Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریكا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورك بزرگ شد . او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آكودیون پرداخت . یكی از بزرگترین مشكلات كریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود . وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یك شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی كریس تغییر كرد و از همان دوران به انجام كارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی كه بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی كه او را تحت تاثیر قرار دادند و كریس از كارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتكاری خود میزد . در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi كه از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر كرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی كریس آماده كرد .

  كریس با پشتكار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا كه در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) كه از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریكا شد و برنامه ای در یكی از كانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته كارهای جدیدش را پخش میكند . او در این كانال شروع به آموزش كارهای ساده شعبده بازی به بینندگان كرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار كرد كه باور نمیكند كه انسانی با كه قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه .




 از جمله كارهای اجرا شده توسط کریس آنجل :

* جدا کردن بدن انسان در پارک
*پرواز کریس آنجل در آسمان
* راه رفتن روی آب
*زن و مردی كه در یك لحظه 15 متر به عقب برده می شوند بدون اینکه خودشان متوجه بشوند
*کریس آنجل و شیشه
*خوردن سوزن ها و سپس بیرون آوران آنها از شكم
* کریس آنجل و پرواز 2
*فردی كه كارتی را در ذهنش انتخاب می‌كند و كریس آن كارت را بدون دخالت دست از بین‌ تمام كارت‌ها بیرون می‌كشد.
*یك خانوم روی یك کاغذ پروانه‌ای میکشد و بعد کریس آن کاغذ را تا میکند بعد از باز کردن کاغذ یك پروانه واقعی پرواز میکند و جالب اینكه که نقاشی پروانه از کاغذ پاک میشود
*پرواز ار بالا به پایین و از پایین به بالا بر روی یك پاساژ بلند
*کریس آنجل و آتش
*کریس آنجل و سایه
*کریس آنجل در عرض 1 ثانیه وارد ماشین حمل پول میشود (ماشینی که هیچ راه نفوذی ندارد)
* بازیگر هالیوود از بین چندین هزار سی دی یکی را انتخاب و کریس آنجل به او می‌گوید كه چه سیدی را انتخاب کرده است.
*عبور شیشه از وسط میز
*راه رفتن روی آب
*پرواز کردن بر بالای هتل لاکسور
*پرواز در میان دو ساختمان
*ناپدید کردن ماشین
*اره کردن خودش از وسط
*خوابیدن روی خرده های شیشه در حالیکه غلتکی از رویس عبور می کند

مهاجر بازدید : 131 سه شنبه 17 آبان 1390 نظرات (0)


 

میلیونها نفر در سرتاسر جهان معتقدند در گذشته موجودات هوشمندی از سایر کرات از زمین بازدید کرده اند. بیش از نیمی از مردم جهان به وجود بیگانگان اعتقاد دارند.

آیا آنها واقعا با نیاکان ما ملاقات کرده اند؟

آیا آنان به شکل گیری تاریخ و تمدن ما کمک کرده اند؟

آیا ردپای بیگانگان فضایی یا خدایان فرود آمده از ستارگان در تاریخ باستان ما مانده است؟

اگر اینگونه است، آنها از کجا می آیند؟

اریش فون دنیکن در این باره چه می گوید؟

اینها سوالاتی است که مستند "بیگانگان باستانی" در پی پاسخ به آنها ست.

این مستند اولین محصول از سری مستند های بیگانگان باستانی است که در سالهای 2010 - 2009 توسط یکی از معتبرترین استودیوهای مستند سازی جهان ساخته شده است. در این فیلم با حضور نویسنده معروف جهان و صاحب نظریه بیگانگان باستانی یعنی "اریش فون دنیکن" مسئله حضور موجودات هوشمند فرازمینی در فرهنگ و تمدن باستان ما اینبار به گونه دقیق تری بررسی خواهد شد. کارگردانی استادانه، فیلمبرداری عالی، نویسندگی فوق العاده و اعتبار بالای دانشمندان مصاحبه کننده در این فیلم آنرا به یکی از بی نظیرترین مستند های جهان مبدل کرده است. اگر با اریش فون دنیکن آشنایی دارید یا کتابهای مهیج وی را خوانده اید، به شما پیشنهاد می شود این سرس مستند را چندین و چندین بار تماشا کنید.

 



 

عناوین فصل اول : در 6 قسمت

Chariots, Gods & Beyond

The Evidence

The Visitors

The Mission

Closer Encounters

The Return

 

عناوین فصل دوم : در 13 قسمت

Mysterious Places

Gods and Aliens

 Underwater Worlds

Underground Aliens

 Aliens and the Third Reich
 

 

مهاجر بازدید : 238 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)



مستند جداب اکسیر جوانی - گذری بر روش های جوان ماندن ، افسانه یا حقیقت

BBC Horizon - Don't Grow Old

آیا واقعا روشی وجود دارد تا هرگز پیر نشویم؟ آیا روشی وجود دارد که 120 سال عمر کنیم؟ آیا درمانی برای کودکان پنج ساله ای که دچار پیری زودرس هستند وجود دارد؟

برای قرن ها دانشمندان و محققین به دنبال یافتن اکسیر جوانی بودند و امروزه به این نتیجه رسیده اند که افزایش سن پارامتری است که به آسانی متغیر است و می توان آن را تحت کنترل در آورد. در خصوص سوالات بسیاری که برای همه انسان ها در طول سالیان دراز پیش آمده است، دانشمندان پاسخ ها و راهکارهای خاصی را ارائه داده اند و این پاسخ ها همه در مستندی که هم اکنون ما برای شما آماده کرده است قابل مشاهده می باشد.

در این مستند ، با دانشمندان و محققینی که در این زمینه تحقیق می کنند ملاقات خواهید کرد و می بینید که چه پیشنهاداتی برای ما دارند و چه راهکارهایی را ارائه می دهند.

اگر مایلید که همواره طراوت و جوانی خود را حفظ کنید، این مستند را ببینید و طرز تهیه اکسیر جوانی را در میان سخنان این محققین خواهید یافت. امیدواریم که به آنچه به دنبالش می گردید دست پیدا کنید و از این مستند کمال استفاده را ببرید.

مهاجر بازدید : 94 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

دانلود مستند کارخانجات عظیم. تانک ام وان - Ultimate Factories M1 Tank

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی مینشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده  و از محصولی که تولید میکنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 381
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,142
  • بازدید ماه : 2,816
  • بازدید سال : 15,027
  • بازدید کلی : 148,939